Thursday, February 7, 2008

Maticka Praha

Ked som sa rano rutil v prazdnom autobuse dialnicou do Prahy, mal som pred sebou 2nasobne krasny den. Jednak som sa po mesiaci isiel znovu stretnut so Slavkou a este k tomu bolo super pocasie.

Hned v uvode, este sme nedorazili do Prahy, ma nastval sofer, ktory uplne zbytocne vyhlasil 15-minutovu prestavku na pumpe pred Prahou. Tej zenskej stacilo 5 minut na zachod, mohli sme ist dalej. Jedinym vysledkom bolo, ze som nestihol cakat Slavku na perone ako som si bol rozmyslel, lebo ona prisla prv - slo o minuty.

A potom slo chvilu o to, kto druheho silnejsie objime... vyhraval som, ale nakoniec sme vyhlasili remizu a sli bloumat po Prahe.



Pocasie nam prialo a kedze sme pred niekolkymi mesiacmi pochodili vsetky povinne jazdy (orloj, vaclavak, karluv most, hrad,...). Mohli sme sa pokojne prechadzat popri Vltave. Zajst sa pozriet na Soukenicku - tam je zbor CB Praha1 a keby to nebolo uplne v centre, tak by som sa tam mohol ist pozriet sam a niekedy inokedy :-).

Povodne som mal v plane vybalit lubozvucnou slovencinou na niekoho nejaku takuto vetu: "Prepáčte, prosím vás, kadiaľ sa ide na Petrín." Kedze sme si zakupili mapu za 70 KČ, ha! este nemaju euro, nasli sme Petrin sami. Keby sme boli domaci tak by sme tam asi na rande nesli, lebo to je asi take miesto na rande ako v Bratislave Slavin, ale my sme si to mohli dovolit. Na moje sklamanie rozhladna je otvorena len cez vikend...

Na Petrinskom vrsku sme si dali prestavku. Slavka sa ma pokusa lokalizovat pomocou mapy...

...a ja pritom stojim hned tu!

Nabrali sme este posledny dych, nacerpali sil zo vzajomnej blizkosti a hor sa na skusky a bakalarku, o chvilu som doma!

No comments: