Sunday, December 2, 2007

Kofola

Pred par hodinami som zaregistroval, ze sa v kuchyni koncentrovalo viac cinanov, ako byva na nasom poschodi. Nevenoval som tomu pozornost, maju asi nejaku akciu. Po chvili sa ohlasil hlad a ja som si chcel pripravit svoje oblubene predpecene zemle, ktore treba hodit na 6 minut do truby.

Prisiel som do kuchyne, ale ziadneho "nasho" cinana som tam nespozoroval, tak som si bez slova zapol ruru a vhodil do nej zemle. Ked som sa vratil pre hotove pecivo, odrezal mi unikovu cestu jeden azijec. Zacal nieco hovorit, po chvili som si uvedomil ze hovori po nemecky, ale to, ze ma chce niecim ponuknut som pochopil uz skor. Inac, v tej kuchynke sa tiesnilo znova zlahka cez 10 ludi z azie a kazdy zaroven pripravoval nejaky dalsi chod a pri tom ujedal z jedla, ktore uz bolo hotove. Takto som vyfasoval par vacsich cestovin so zabalenou masovou plnkou. Podakoval som sa a isiel som do izby, v kuchyni nebolo miesto.

Po chvili mi to nedalo, zodvihol som sa, siahol pod stol medzi cenne flase kofoly a jednu pevne uchopil. Cinan, hovorca, ktoreho som v zivote u nas na chodbe nevidel, bol trochu prekvapeny tekutym darcekom, povedal som mu, ze to nie je len tak, ze to je zo slovenska, tak nech to laskavo vypiju.

Sorry, kein Alkohol (to ho trochu sklamalo)

PS: Tymto sa chcem ospravedlnit vyrobcom Kofoly original, ze v priebehu par dni zahlti nas trh prava kopia tohto napoja, made in China.

2 comments:

Erik Szedely said...

Kofola pomaly expanduje za nase hranice... A za 50 rokov nahradi aj Coca-colu :-P

Scripture Union said...

hovorim ti, joini group na facebooku, potesis sa aspon pohladom!