Friday, December 7, 2007

kortešačky

Aj v nemecku sa snazia o to, aby aj studenti boli zastupeni v roznych organoch akademickej obce. Aj tu sa konaju volby do akademickeho senatu, aj tu je par, doslova par, studentov, ktori dokonca kandiduju.

Myslel som si vsak, ze s volebnou ucastou to bude vyzerat rovnako ako u nas, ze par kamaratov zahlasuje za ctiziadostiveho spoluziaka z kruzku a to su cele volby do akademickeho senatu. Omyl! Presuval som sa chodbou a neslo mi do hlavy preco tak intenzivne citim vino. Zdroj tejto vone, ktora zaplnila budovu "S" som coskoro objavil. V miestnosti S 232 sa konali volby a pred nou mal kazdy kto sa zucastnil volieb narok na pohar vareneho vina! H*DS sa so svojimi parkami moze schovat, volili snad vsetci.

Negativom (ak neratam to, ze na univerzitnej pode o 11 rozdavali alkohol) bolo to, ze ja ako zahranicny student som sa volieb nemohol zucastnit - a to som chcel len volit, nie kandidovat... :-)

No comments: