Wednesday, December 19, 2007

Ja to tu balim

Vazeni priatelia, priaznivci, nahodne ci cielene klikajuci, ja to tu balim.

Teraz je okolo 10.30, co znamena ze o 24 hodin uz budem v uliciach nasej Krasavice :-) a v naruci mojej krasavice... obe na Dunaji... No dobre, toto ubieha do nejakeho lyrizovaneho fejtonu, tak to necham tak.

Profesorka Wienerova je Krank geschrieben - vypisana, cize mi odpadla prednaska a sedim v kniznici. Kedze ma mnohi z vas ma urguju, ked sa 2 - 3 dni neukaze novy blog, chcem vam odkazat, ze do 7 januara ani necakajte, mam volno.

S niektorimi(*rou) sa stretnem uz o tych 24 hodin, s niektorymi zajtra vecer, s inymi neskor, no a s niektorymi vobec...
Ale vsetkym zo srdca zelam pokojne vianocne sviatky a zaujimavy rok 2008!

4 comments:

Scripture Union said...

c u soon :-))

Unknown said...

tak teda vitaj doma!

Lea said...

hey adam...pocula som ze sa uz v drazdanoch nudis...co tak opat spustit blog?? 7.januar davno prec a tu sa stale nic nedeje...hroza

Unknown said...

no co je? mas zlomene ruky?