Wednesday, December 12, 2007

Prerobil som 8500 €

A este k tomu velmi rychlo, asi v priebehu 30 minut. Slavke som slubil, ze nebudem robit na burze a na Wall Street sa pozriem maximalne z balkona pre navstevnikov.

Nastastie som o tieto eurace prisiel len na tabuli. Vyfasoval som imaginarnych 50 tis. a krok po kroku som ich mal investovat, spolu s dalsimi 2 spoluziakmi, s tym, ze nam profesor vzdy ukazal ako sa kurz posunul. A ja som nemeckemu trhu tak veril, nenastupal dostatocne. Ale aj tak som bol v jednom momente uspesny - spravili sme vsetci jednu chybu pri pocitani a ja som na to prisiel, tak som zarobil 3000 € asi za 10 sekund.

Na zaver som si vsak uvedomil, ze ja som prerobil viac ako oni zarobili. Stacilo robit vsetko naopak a bol by som zarobil najviac. V piatok ked pojdeme robit simulaciu na pocitace to asi vyuzijem ako strategiu, ked ma napadne kupit tak predam a ked predat tak kupim.

To podstatne mam uz aj tak kupene - listok domov!

2 comments:

Unknown said...

tak, vitaj na wall street. neviem, ci sa poznas s Lukasom Trebulom, verim ze velmi dobre, tak nechaj si poradit od neho, ja som jeho poslusna ziacka uz pol roka a kazdy tyzden nas trapi, co ako na wall street funguje. Je to o to vacsi adrenalin, ze teraz sa svetove trhy trosku otriasaju a je celkom sranda to denno denne sledovat.

a ako ste investovali? do akcii? bondov? komodit?... a boli to investicie, alebo spekulacie? ucili vas len ako to technicky funguje, alebo ste skusali nejake konretne strategie na baze technickej, alebo fundamentalne analyzy? Alebo nahodnym vyberom - ze nechas vybrat simpanza, ako to s oblubou robi MF Dnes?

Som zvedava, tak daj par riadkov!!!!!

adam said...

technicku aj fundamentalnu analyzu sme si osvojili, ale v tom strese ked ti tam behaju tie ciselka a poondeny DAXindex nie a nie rast, tak sa to velmi nestiha.

Investovali sme len do futurit na nemeckom indexe, DAX, nic komplikovane, len kupit, predat :-)