Tuesday, November 20, 2007

zavan domova

Vcera som sa po prednaske ponahlal na intrak - mal som tam totiz jedno stretnutie. V ramci moznosti som si upratal - so starym potrhanym linoleom na podlahe vela neurobim a biele velke steny, sic' ciste, vyzeraju prazdne. Kvoli tejto milej navsteve som sa aj oholil, primerane upravil, pripravil sviecky, intimne osvetlenie,... vlastne co to trepem, prisiel ma pozriet jeden nie velmi znamy cestovatel po Europe, moj otec.

Vidno, ze doma moj blog citaju pozorne a nevinnu poznamku o afinite ku kofole si oco vysvetlil tak, ze mi ma doniest cely karton, tuto pozornost som vsak s radostou prijal, ako aj zasobu mineralok, parenic, salamy, ci makovnikov od mamy! Este som tu nemal taku plnu chladnicku. S ocom sme si dali chlapsku veceru - slovenske pecivo, nemecku salamu a slovenske papriky (oni su z juhu slovenska tipujem, ale pre politicke nepokoje nebudem cerit hladinu s madarskymi paprikami) k tomu sme si pustili Orpheus - ukrajinsky muzsky oktet, pohodovy vecer.

Na povazenie je fakt, ze vcera som mal vo svojej izbe vobec prvy krat navstevu. Inu osobu 2hy krat, kedze pri odovzdavani izby sem so mnou vosiel spravca pan Fuchs, ale odvtedy nikto :-). Strazim si svoje sukromie, aj ked s tymi oknami 50 metrov oproti sa o velkom sukromi hovorit neda - ak clovek nechce mat zastrete cely cas. S odhrnutymi zavesmi je to aspon fer, ja vidim k nim a oni ku mne. Ale kedze aj budova oproti je nieco ako internat, takto z dialky sa to aspon tak javi, nevidi tu clovek babky, ktore po uspesnej honbe za akciami v Kauflande opat zaujmu stanovisko pri svojej rozhladni a tvaria sa akoby nic.

No comments: