Tuesday, October 9, 2007

Akademia zacina

Uz mam za sebou 2 stretnutia, pri ktorych neviem, ci islo o cvicenia, alebo prednasky. Bola to taka vsehochut. Zatial sa vsade stretava velmi medzinardodny mix, ale v zasade to je vzdy tak pol na pol s nemcami.
Vykladu vacsinou rozumiem, ked potom niekto hodil do placu otazku svojou miestnou suslavou nemcinou, bol som strateny. Skusal som potom podla odpovede profesora prist na to, o com bola otazka.
Nastastie som si pomerne rychlo utriasol svoj rozvrh. Vravim pomerne, lebo ked sa dam do pomeru s inymi, som na tom celkom dobre. Maju tu sialeny system parnych a neparnych tyzdnov a kazdy predmet ma parnu a neparnu variantu, takze tu mam paralelny system a predmety z roznych odborov, ale zvladli sme to.
Moj studijny veduci je prof. Gerard Lewis. Je pre neho prijemnejsie hovorit anglicky, ako nemecky. Je to pre mna taky navrat do Caterhamskych lavic, aj tam mali pedagogovia kultivovanu oxford english a boli v oblekoch. Bude ma ucit strategicky management, takze ma caka trochu britskej nostalgie.
Budem mat 6 predmetov, co nie je malo, ale pivo je tu drahe, opera tiez, tak sa budem ucit.

2 comments:

OcoIvan said...

múdro si rozhodol, synulík

Zuzka said...

suhlasim :) len sa pekne uc