Wednesday, October 3, 2007

Velka zahrada a den zjednotenia Nemecka

Dnes je volno, statny sviatok, ktory vidite v nadpise (inac Tag der deutschen Einheit). Vyuzil som toto pekne doobedie, aby som blizsie spoznal najvacsi park v Drazdanoch, nemal som na to zatial cas, hoci byvam od neho kusok.

Park sa vola Velka zahrada a mna napadaju styri dovody preco tuto zahradu nazvat velkou.

1. Ma vlastnu zeleznicu, ktora prechadza celym parkom a zanietenych rusnovodicov v dochodku, ktorych bavi piskat a prevazat ludi pomedzi stromy.

2. Niektore domceky v parku maju vlastne popisne cislo.

3. Ked sa clovek pozrie z parku smerom do mesta, vidi ho len velmi letmo, niekde v dialke, pritom park je takmer v centre.

4. Do stredu parku sa zmesti takyto zamocek:

Musel som si zvecnit aj tento komorny amfiteater (ved ma poznate, ako inak, z podia)

Mam rad mohutne, velke a stare stromy, dnes som videl vela takych:


4 comments:

alnoth said...

zda sa mi, alebo je ten amfik naschval foteny tak, akoby sa nanho dival spevak z basovej sekcie zboru?

OcoIvan said...

erikovi
to je sachistická demagogia...

adam said...

ja som nafotil viac, ale tento pohlad sa mi najviac pacil, okrem ineho, fotograf stal na byvalom pilieri antickeho zjavu, cize maximalne na mieste solistu.

Unknown said...

tusim su parciky s vlacikmi oblubenou nemeckou atrakciou. pamatam si na podobny v Karlsruhe. Ked sa menilo listie a malo to tam vsetky farby, bolo to nadherne. Pockaj este nejaky den a chod tam urcite este raz.

Vcera boli konkurzy do Lucnice. Mas u mna absenciu, clovece!