Thursday, October 25, 2007

MHD help desk

Vcera vecer som ako inokedy stal na zastavke elektricky, trochu nervozny, ze nestiham na lazagnovu party so skupinkou z kostola. Tu ku mne pristupil Velky Nemec a hovori,

VN: Prosim vas, ste odtialto?
ja: hmm, v zasade ano, preco?
VN: Mame tu nastupit na 3ku, ale nevidime tu zastavku.
ja: To musite ist tu za roh - a ktorym smerom idete, do Noveho Mesta, alebo ku stanici?
VN: Asi do Noveho...
ja: no tak to musite nasadnut na tamten smer ako tam vidno tie velke hodiny.
VN: Hmm, no, chceme sa dostat do Elbeparku.
ja: Jaj, tak to mate potom lepsie, ked tu chytite 4ku, vystupite na Pragerstrasse, prejdete si kusok k Altmarktgalerie a nastupite na 9ku, ta vas zoberie priamo tam.

Vysvetleni je mnoho: v Drazdanoch maju prehladny system, uz som tu dost dlho, nahodou sa trafili do mojej oblasti, alebo len vela jazdim elektrickou. Cestou na tie lazagne som premyslal, ze by som sa mohol zamestnat ako zastavkovy informator - su tu totiz taki, nestoja sice vsade, ale maju zlte bundy a clovek sa ich moze spytat ako sa kam dostane, no stat cely den na dazdi a cakat, kym sa ma niekto nieco opyta, nic moc.

1 comment:

Erik Szedely said...

Wow, Drazdany. Musi to byt super skusenost. Nehovoriac o tom, ze sa da jazyk naucit hrozne rychlo:-) Vela stastia Adam