Tuesday, October 2, 2007

Nedela

Po 5 hodinovej ceste osobnym automobilom (tak som totiz do Drazdan isiel a napisal som rektoratu v cestnom prehlaseni, cize som nemohol inak) sme s otcom dorazili prave vcas na zaciatok bohosluzieb v "B19ke" - tak tento evanjelicky zbor volaju domaci, lebo je na Bergmannstrasse 19. A evanjelicky pisem s malym, lebo zial, nejde o zbor ECAV.
Hned pri dverach nam ktosi strcil do ruk spevnik a odporucili nam najst si rychlo miesto, lebo neskor uz nebude. Skutocne o par minut sa sala zaplnila, prislo nejakych 200 ludi. Bohosluzbu a vobec cely zbor hodnotin pozitivne, nebolo to uplne ako u nas na "C4ke", ale nedialo sa tam nic, co by mi bolo neprijemne, skor naopak.

Kedze som este v nedelu nemal internat, prespal som u mladeho manzelskeho paru, Lars a Kristina Saroch. Boli velmi mili, na nedelny obed pozvali dalsich 7 kamaratov v ich veku (25-30) a rozpravali sa medzi sebou... Rozumel som im slusne povedane malo :-), ale odhadujem, ze som obsahovo zachytil asi stvrtinu debaty. Boli velmi priatelski a pomaly pocuvali to, cim som sem tam chcel prispiet. Poobede sme sa isli len trochu prejst k Labe (alebo ako oni vravia Elbe) a neskor sme si znova v byte zahrali sialenu kartovu hru, niektori mozno budete poznat, islo o obdobu hry "Blitz".
Takto vyzeral ich byt:



a takto ked som isiel spat:

No comments: