Sunday, October 7, 2007

B19 - moja nemecka C4

Moja druha nedela v tomto spolocenstve. Dnes sa krstilo, bol zborovy den, co znamena spolocny obed a podobne - cize som bol v kostole do pol stvrtej, ale najedol som sa, dal si kolace a porozpraval sa s domacimi viery.
Par pohladov do utrob Bergmannstrasse 19


Poboznost bola plna hudby a roznorodej, jedna kapela ma tak zaskocila svojim prednesom vlastnej povodnej piesne, ze som ich ani nestihol odfotit, potom prisiel aj muzsky spevacky zbor, ktory potrebuje mensiu vypomoc... :-)

a krstilo sa: (ponorenim)

aby vsetci videli co sa deje, tak aj v priamom prenose na stene:


svedectva krstenych - to su ti v bielom



Tento zbor ma druzbu s jednym malym cinskym zborom, ktory sa schadza v tej istej budove, ale v sobotu. Maju vsetko po cinsky, aj maly cinsky kazatel hovoril po cinsky, k vseobecnemu pobaveniu bez prekladu.



Obed. Drevena buda na dvore je zaroven aj centrum pre mladych, kvazi klubovna.

No comments: