Tuesday, October 30, 2007

muzske riesenia?

Kim aj Li sa rozhodli ze si vyperu postelne pradlo naraz - zaroven tym vsak obsadili vsetky snury na vesanie pradla. Este ze mam take velke a nevyuzite skrine...Bystrejsim doslo, ze som pral biele.



Toaletak tu samozrejme erarny nie je a uz sa mi neraz stalo, ze som sa ocitol na toalete a stale mi nieco chybalo, najviac mi to chybalo ku koncu. Vyriesil som to takymto rafinovanym umiestnenim rolky papiera nad dvere.


Ale to, ze na izbe nemam smetny kos a ze nie je ani v kuchyni, ma uz trochu prekvapilo. Kedze aj tak treba separovat odpad do 7 roznych kategorii, sackovy system mi zatial funguje. Flase samozrejme beriem spat do samosky, daju mi za ne par centov.

5 comments:

Krijo said...

Tak sa zmohnem aspon na komentar a samozrejme slusny ako sa patri. Bratislava zdravi Eidama. Len to co som ti zabudol napisat. Co sa vlastne deje na skole. Zhola nic. Sevco dnes na informaciu ze som si s tebou pisal zahlasil, ze kde je vlastne Eidam. No asi ho odkazem na tento blog ten mu to objasni. Aspon sa otrhne od tych jeho videjok.
Ale musim povedat ze mas zaujimavy styl. Jedine si zle vyspeloval Goldu, ale mozno to bol nejaky vtip o mlynarovi, zrejme zidovsky, ktory som nepochopil.

adam said...

Pozdravujem FMUK, Golda Meir je opravena :-)

alnoth said...
This comment has been removed by the author.
alnoth said...

a s tymi flasami tam stoji za okienkom sverak, alebo uz maju masinu?

adam said...

tu v DDR nemaju peniaze ani na Sveraka ani na masinu, zoberies k pokladni a pokladnicka ich hodi do velkeho kartona a odrata ti cenu.