Sunday, October 28, 2007

sobotna prechadzka II

V sobotu som sa vybral trochu prejst, nechcelo sa mi len sediet v izbe, aj ked pocasie bolo na nic. Ako som prechadzal jednym mostom na "novu" stranu, odfotil som typicku drazdansku panoramu, v popredi akademia umenia a za nou obnoveny kostol Frauenkirche.


Za ciel som si zvolil trznicu, ktoru tiez nedavno renovovali. Neda sa povedat, ze by to bola nejaka spektakularna zalezitost, ale nakupujucim hrala do rytmu kapela z Usti nad Labem "Albi, brass and banjo band". V okruhu 70 metrov od kapely sa nedalo nakupovat kvoli hluku, clovek nepocul kolko ma platit, tak radsej nezaplatil nic, ale na druhej strane robili celkom prijemnu atmosferu 20 - 30tych rokov.


Potom ma moj "špacír" zaviedol az k Technickej Univerzite (ja som na HTW) - rozdiel medzi nimi je asi taky, ze my sme asi 10krat mensia skola, sme mladsia skola, nie sme univerzita, nemame doktorandske studium, mame menej zdrojov... ale mame novsiu kniznicu (este nema rok). Takto by vyzeral moj dekanat, keby UK mala zmluvu s TU a nie s HTW:

V celom okoli TU je obrovsky areal, vela budov, parkov, laviciek - ale stale mi bol v patach nejaky straznik, kedze bola sobota, presiel som si to len rychlym krokom.
Apropos straznik, po celom meste boli obrnene auta, vodne dela, vojaci a policajti v prilbach, vrtulnik vo vzduchu - hlavne pri stanici. Pomyslel som si, ze asi prevazaju nejakych vaznov, alebo co, ale to bol len obycajny ligovy zapas v sobotu a ozbrojene zlozky zabezpecovali hostujucim fanusikom bezpecny odchod... Aj to je Nemecko. Tychto ludi som radsej nefotil, ale najviac sa mi pacili asi 4ia, ktori mali zlte vesty a na nich napisane "Konflikt Management"

1 comment:

Unknown said...

Zltu vestu s napisom "Konflikt Management" zavedieme aj na kempe:-)

Mohol by ju mavat oblecenu ten ujo z bufetu, co capuje kofolu. Nalieval by po kazdom vyriesenom konflikte ucastnikom pol litra:-)