Friday, October 26, 2007

Investigativna reportaz - Cinania oslavuju

Do dopisania prace na medzinarodny marketing mi uz chyba len jeden, dva odstavce, ale vplyva na mna vela rusivych elementov, vseobecna unava, lebo je piatok, ze sme boli v muzeu a vela chodili, ze tu maju vedla cinania bujaru zabavu. Nemaju to vo zvyku, vacsinou maju v izbach ticho, zamykaju za sebou, ked vojdu dnu.

Rozhodol som sa tomu prist na koren. Takyto pohlad sa mi naskytol na chodbe:

Ja som naratal 15 parov, s domacou to je 16 ludi, poviem vam, to sa blizi limitnej hodnote tej izby. Dobrych ludi sa vsade vela zmesti (Cinanov asi este raz tolko)

S vecierkom to zobrali vazne, na sporaku sa pripravuje nieco z chutnej azijskej kuchyne. K hrncu len jedna poznamka - neviem ci by to nam (16tim europanom) stacilo...


Vsimol som si vsak, ze jedna ina cinanka, z inej izby na nasom poschodi, sa zuru neucastni. Vosla do svojej izby a obligatne za sebou zamkla - asi je z Hong Kongu a oni z pevninskej ciny, alebo opacne a nebavia sa spolu, alebo len pise pracu z marketingu.

3 comments:

OcoIvan said...

tak toto je o inom kava
ako napriklad Mlada Garda

OcoIvan said...

Ten prvy comment neviam preco sa objavil, ten som pisal este kedysi davno, ale asi Bil Gates to mal v Ramke.
Chcel som povedat ze mas u mna 101 bodov.

Anonymous said...

Good post and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Say thank you you seeking your information.